HjemDagkontorer  > United Kingdom > Hatfield > Hatfield Bishop Square dagkontorer
(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Hatfield Bishop Square dagkontorer

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 
SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Hatfield Bishop Square

2nd Floor,Titan Court,3 Bishop Square,Hatfield,AL10 9NA

This day office in Hatfield is in a four-storey building that has recently been refurbished to a high specification with a full-height atrium and open, spacious reception area which also serves as a networking area for tenants. It is in a prominent and convenient location on the fast developing Hatfield Business Park, in a beautiful landscaped environment with easy access to the A1, opposite the Galleria retail outlet centre. This thriving 400-acre development on the site of the former Hatfield Aerodrome has long been associated with innovation. As well as creating 10,000 jobs, the park has over 2,000 homes, 18 retail units, Europe's largest health and racquets club, a police station and a university campus. Its success is underlined by the diversity and calibre of the occupiers it has already attracted. Some of the top names in telecommunications, food retail, the motor industry, distribution, utilities and technology are based here.

Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Kontakte Os

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

2nd Floor,Titan Court,3 Bishop Square,Hatfield,AL10 9NA

Telefon: +44 (0) 1707 226000
Fax: +44 (0) 1707 226001

Reception

ma-fr 08:30 - 18:00
lø/sø 00:00 - 00:00

  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling  Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker  Fra DKK551.83

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 timers overvågning
  • Cateringservice
  • Hævede gulve
  • Nedhængte lofter
  • Sandwich-/kaffebar på adressen
  • Automater
  • Erhversvpark adresse
  • Handicapfaciliteter
  • RegusNet højhastighedsinternet
  • Termoruder
  • Business lounge
  • Gode transportmuligheder
  • Mødelokaler
  • Samlingssteder
  • Udendørs siddepladser/terrasse

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

36.L