Hjem > Mødelokaler >  Mødelokaler > Maidenhead Town Centre Mødelokaler

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Maidenhead Town Centre Mødelokaler

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

         

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

Mødelokaler Maidenhead og tæt på
  • Beskrivelse
  • Map

Maidenhead Town Centre

1 Bell Street, Berkshire, Maidenhead, SL6 1BU

The business centre in Maidenhead Town Centre occupies three floors of a modern low-rise brick building with wide windows letting in ample light. The building is within easy walking distance of this lively town's amenities, including hotels, the railway station, bus stops and major A-roads leading to the strategic artery of the M4. The town offers superb connectivity and is ideally situated for reaching clients and suppliers in London, as well as the hi-tech commercial hub of the Thames Valley. A number of leading international corporations in sectors such as software, analytics, telephony and the motor industry have chosen Maidenhead for its convenience, but it is also popular with individual traders and small to medium enterprises. This compact town, which is close to the River Thames, boasts 3,000 car parking spaces and cycle parking.

Rejseplanlægger
Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 88 51 02 05

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

1 Bell Street, Berkshire, Maidenhead, SL6 1BU

Telefon: +
Fax:

Reception

ma-fr 08:30 - 18:00
lø/sø Lukket

   
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK465.01

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 hour CCTV monitoring
  • Disabled facilities
  • Meeting Rooms
  • Sandwich Service
  • Smoking Areas
  • Business Lounge
  • Double Glazing
  • Raised Floors
  • Showers
  • Suspended Ceilings
  • City/Town Centre
  • Major transport links
  • RegusNet high speed internet access
  • Sky TV

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

35.L