Hjem > Mødelokaler >  Mødelokaler > Uxbridge Oxford Road Mødelokaler

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Uxbridge Oxford Road Mødelokaler

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

         

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Uxbridge Oxford Road

Highbridge, Oxford Road, Uxbridge, UB8 1HR

The Uxbridge Oxford Road Centre enjoys a waterside business park location. The business park, which offers a relaxing and picturesque environment, is the premier location for businesses in the area. It's home to several blue chip companies and smaller businesses. The area is occupied by global pharmaceutical and biotechnology firms, international food manufacturers, professional services firms and those specialising in computing and IT. The elegant glass and brick-faced building with views over the Grand Union Canal has a double height lobby, and a balcony. The centre is close to Uxbridge railway station and the London Underground is a short walk away. Close to the town centre and its amenities.

Rejseplanlægger
Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 88 51 02 05

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

Highbridge, Oxford Road, Uxbridge, UB8 1HR

Telefon: +44 (0) 1895 876 100
Fax: +44 (0) 1895 876 300

Reception

ma-fr 08:30 - 17:00
lø/sø Lukket

   
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

GRATIS Blokke

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK373.19

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 hour CCTV monitoring
  • Business park location
  • Major transport links
  • Raised Floors
  • Showers
  • Vending machines
  • Break-Out Areas
  • City/Town Centre
  • Meeting Rooms
  • RegusNet high speed internet access
  • Smoking Areas
  • Business Lounge
  • Disabled facilities
  • Outside Seating Area / Terrace
  • Sandwich Service
  • Suspended Ceilings

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

34.L