Hjem > Produkter og kontorservices >  Kontor > Amstelveen City Kontorpladser

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Amstelveen City Kontorpladser

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Amstelveen City

Laan van Kronenburg 2, 1183 AS Amstelveen

The Amstelveen City Centre is in a low-rise, modernist building set among trees and surrounded on two sides by water. This is an attractive, relaxed setting in which to work, yet it is at the heart of the Dutch business community, with some of the Netherlands' largest and best-known names based locally. High profile businesses include consultancy firms and transport companies, and there has been an influx of international technology and electronics manufacturers, taking advantage of both the strategic location and the well-educated local workforce to establish European sales and distribution hubs. Amstelveen has the most diverse international community in the Netherlands - 11 per cent of residents have ex-pat status and a range of cultural and economic services have sprung up, tailored to suit the particular needs of locally-based Japanese, British, American, German and Indian workers. The cosmopolitan flavour of Amstelveen is being perpetuated by the International School of Amsterdam, which has a centre here.

Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

Laan van Kronenburg 2, 1183 AS Amstelveen

Telefon: +31 (0)20 54 59 000
Fax: +31 (0)20 5459 111

Reception

ma-fr 08:30 - 18:00
lø/sø Lukket

       
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

GRATIS Blokke

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK663.68

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • Break-Out Areas
  • City/Town Centre
  • Major transport links
  • On-Site Sandwich / Coffee Bar
  • Sandwich Service
  • Vending machines
  • Business Lounge
  • Disabled facilities
  • Meeting Rooms
  • Outside Seating Area / Terrace
  • Showers
  • Videoconferencing studio
  • Business park location
  • Double Glazing
  • On-Site Lunch Restaurant
  • RegusNet high speed internet access
  • Smoking Areas

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

34.L