Hjem > Produkter og kontorservices >  Kontor > Hayes Hyde Park Hayes Kontorpladser

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Hayes Hyde Park Hayes Kontorpladser

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Hayes Hyde Park Hayes

5th Floor, Hyde Park Hayes 3, 11 Millington Road, Hayes, UB3 4AZ

The Hayes Hyde Park Centre is situated in a modern mixed use business park in Hayes, less than four miles from Heathrow Airport. Located over the fifth and sixth floors, the centre has a contemporary interior with large windows to make maximum use of available daylight. There are panoramic views from some offices of planes taking off and landing at Heathrow Airport. The business park is occupied by a variety of companies, including those involved in IT. Many other companies specialise in airport-related businesses such as cargo management and airline and helicopter head offices. The building benefits from a cafe and also has outside landscaped areas and gardens. Just seven minutes from Heathrow airport and 20 minutes to Paddington on public transport, the centre is also accessible from the M4, the M25 and M40. Hayes town centre is a five-minute drive.

Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

5th Floor, Hyde Park Hayes 3, 11 Millington Road, Hayes, UB3 4AZ

Telefon: +44 020 8982 3500
Fax: +44 020 8982 3501

Reception

ma-sø Lukket

       
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

GRATIS Blokke

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK459.08

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 hour CCTV monitoring
  • Business park location
  • Double Glazing
  • On-Site Lunch Restaurant
  • RegusNet high speed internet access
  • Airport location
  • City/Town Centre
  • Major transport links
  • On-Site Sandwich / Coffee Bar
  • Showers
  • Business Lounge
  • Disabled facilities
  • Meeting Rooms
  • Raised Floors
  • Suspended Ceilings

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

36.L