Hjem > Produkter og kontorservices >  Kontor > Windsor Thames Street Kontorpladser

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Windsor Thames Street Kontorpladser

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Windsor Thames Street

59-60 Thames St, Windsor, SL4 1TX

This centre is positioned in a recently redeveloped Georgian residence which has been sympathetically converted and retains a sense of warmth and history. Some of the offices have balconies overlooking a picturesque section of the river Thames and Eton Bridge and there are fantastic views of Windsor and the castle from the other side of the building. A central atrium fills the communal area with plenty of light and gives a relaxed open feel to the ground floor. The business lounge situated at the front of the building benefits from a full floor-to-ceiling window and fantastic views of the town centre. The centre is located just a few steps from the entrance a pedestrian bridge over the river giving access to Eton and its many amenities. Windsor is in the Thames Valley, one of the wealthiest regions in the European Union, often referred to as the 'engine room of the UK economy'.

Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

59-60 Thames St, Windsor, SL4 1TX

Telefon: +44 (0) 1753 272 000
Fax: +44 (0) 1753 272 001

Reception

ma-fr 08:30 - 17:00
lø/sø Lukket

       
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

GRATIS Blokke

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK740.15

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 hour CCTV monitoring
  • City/Town Centre
  • Major transport links
  • RegusNet high speed internet access
  • Vending machines
  • Break-Out Areas
  • Disabled facilities
  • Meeting Rooms
  • Showers
  • Business Lounge
  • Double Glazing
  • Raised Floors
  • Suspended Ceilings

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

35.L