HjemVirtuelle kontorer  > Morocco > Casablanca > Casablanca Twin Towers Virtuelt kontor
(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Casablanca Twin Towers Virtuelt kontor

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 
1 MÅNED GRATIS

Når du køber 12 måneder Virtuelt kontor online

*Vilkår og betingelser gælder

Virtuelle kontorer Casablanca og tæt på
  • Beskrivelse
  • Map

Casablanca Twin Towers

Twin Center, Tour Ouest, 16e étage.,Angle Boulevards Zerktouni et Al Massira,20100 Casablanca

The two skyscrapers of the landmark Twin Towers are the tallest buildings in the fast-developing city of Casablanca. The virtual office in the Twin Towers is in a strategically located on the coast of a vibrant city that is the powerhouse of the Moroccan economy. Casablanca is the capital of the Grand Casablanca region and a major business player in North Africa. More than half of Morocco's factories, financial and commercial operations are based in the region. Grand Casablanca has the highest concentration of light and heavy industrial activity, food processing, textiles, leather production and tourism in the country, and a strong tertiary sector. It's also major exporter of phosphate and the city's port is one the global hubs for this product.
Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Kontakte Os

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

Twin Center, Tour Ouest, 16e étage.,Angle Boulevards Zerktouni et Al Massira,20100 Casablanca

Telefon: +212 (0) 5 22 95 80 21
Fax: +212 (0) 5 22 95 80 23

Reception

ma-fr 08:30 - 18:00
lø/sø 00:00 - 00:00

  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling  Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker  Fra DKK466.20

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • Automater
  • Centeradresse - By
  • RegusNet højhastighedsinternet
  • Business lounge
  • Gode transportmuligheder
  • Sikker parkeringskælder
  • Cateringservice
  • Mødelokaler

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

35.L