Hjem > Produkter og kontorservices >  Virtuelle kontorer > Watford Clarendon Road Virtuelt kontor

(+45) 33 37 72 10

For yderligere information, ring på

Watford Clarendon Road Virtuelt kontor

Hurtigt Tilbud

vi kontakter dig inden for 30 minutter

           

Book online

 
 

Book en fremvisning

 

SPAR 10%

når du booker et Mødelokale online

*Vilkår og betingelser gælder

  • Beskrivelse
  • Map

Watford Clarendon Road

54 Clarendon Road, Watford, WD17 1DU

54 Clarendon Road is an impressive brick and glazed four-storey headquarter-style building in the main business district of Watford. It has a spacious interior and an outside terrace providing an additional area for informal meetings and relaxing. Watford is 16 miles northwest of central London and is a major regional centre for the northern home counties. It has excellent communication links to the surrounding areas and is on the main north-south routes for both road and rail. These links make Watford a popular place for businesses and a number of national companies - covering a wide range of business sectors including hospitality, vehicle manufacture construction and building services and retail - have their head offices here. The borough is also the UK base of many multinationals including some big names in energy, electronics and retail. Current growth sectors include creative and media, low carbon/environmental technologies, healthcare and financial and business services

Få Rutevejledning
  • Kontakte Os
  • Services
  • Køkkenfaciliteter

Vi glæder os til at høre fra dig.

info og salg: (+45) 33 37 72 10

Ring til os vedr. booking, generelle forespørgsler eller for mere information vedr. denne lokation.

Adresse

54 Clarendon Road, Watford, WD17 1DU

Telefon: +44(0) 1923 431 600
Fax: +44(0) 1923 431 700

Reception

ma-fr 08:00 - 18:00
lø/sø Lukket

       
  • Businesslounge
  • dagkontorer
  • Mødelokaler
  • Kontorpladser
  • Virtuelt kontor
  • Hot Desk

Adgang uden tidsbestilling Fra DKK269.00

Forbliv produktiv mens du er på farten.

Få freden og den stille forretningsservice samt den dedikerede service, som kaffebarer og hoteller ikke kan tilbyde.

Behagelige og fuldt udstyret arbejdspladser med dedikerede supportteams, som tilbyder administrativ assistance.

Netværksmuligheder med ligesindede.

GRATIS Wi-Fi

GRATIS Drikkevarer

Dagskontorer

Arbejd i fred og ro, og vær lige så effektiv, når du er væk fra kontoret, som når du er på kontoret.

Dagskontorer er perfekte for alle på farten eller folk, som har behov for et professionelt arbejdsmiljø.

Professionel administrativ support på stedet

Privat eller delt arbejdsplads til et ubegrænset antal af medarbejdere

GRATIS Drikkevarer og sikker Wi-Fi

Printere, scannere og kopimaskiner

Gør mødet nemt

Hvordan du end har lyst til at mødes, så har vi et lokale, der passer.

Deltag i verdens største mødelokalenetværk, og hold møder ansigt til ansigt eller via videokonference med fuld support fra et dedikeret team:

GRATIS Internet

FRI afbenyttelse af flipchart, whiteboard og markers

GRATIS Vand

GRATIS Blokke

Arbejd

...og betal kun for det, du har behov for hos Regus.

Arbejdspladser for både store som små virksomheder, afdelinger eller salgskontorer, bureauer eller konsulenter - Regus har muligheden for at tilpasse ethvert budget og enhver arbejdsform.

Vi sørger for, at du har alt det, du har behov for til en produktiv arbejdsplads hvor og når som helst.

Virtuelle kontorpakker Fra DKK641.84

Stol på Regus til at sikre et imponerende førstehåndsindtryk

En forretningsadresse lige der, hvor du har brug for det, og et lokalt nummer besvaret med dit firmanavn kan gøre hele forskellen.

Vores professionelle teams vil besvare dine opkald og håndtere din post. Du får et udvalg af attraktive adresser til din virksomhed og fordelen ved Regus' verdensomspændende netværk af business centre.

Du kan også benytte et privat kontor i dit foretrukne business center.

Hot desks

Kontorfællesskaber i et kreativt miljø

I vores kontorfællesskaber kan du sidde ved et skrivebord og arbejde blandt ligesindede i et åbent og samarbejdende miljø, som du ikke finder andre steder.

Det er en kosteffektiv måde for virksomheder at tilbyde en fleksibel hot-desk løsning til deres medarbejdere.

Perfekt til netværk og samarbejde

Fleksible forhold tilpasset dig

Printere, scannere og kopimaskiner

Professionel administrativ support på stedet

Amenities

  • 24 hour CCTV monitoring
  • City/Town Centre
  • Meeting Rooms
  • RegusNet high speed internet access
  • Suspended Ceilings
  • Break-Out Areas
  • Disabled facilities
  • Outside Seating Area / Terrace
  • Sandwich Service
  • Vending machines
  • Business Lounge
  • Major transport links
  • Raised Floors
  • Smoking Areas
  • Videoconferencing studio

Giv os et kald på (+45) 33 37 72 10

Kom i kontakt

35.L