Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.

Coworking i Brisbane, 200 Mary Street

Mezzanine Level, 200 Mary Street, Brisbane, QLD 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

Mere

Coworking i Brisbane, 200 Mary Street

Mezzanine Level, 200 Mary Street, Brisbane, QLD 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Brisbane

Tillid til os over hele verden

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Hvorfor vælge en coworking-plads fra Regus?

Du arbejder, hvor du vil

Coworking er muligt på mere end 3000 kontorhoteller i hele verden.

Betal kun for det, du har brug for

Intet behov for at booke et helt kontor – I får blot det antal skriveborde, I har brug for, så længe I har brug for dem. Coworking kan endda fås på timebasis.

Start arbejdet med det samme

Det er ikke nødvendigt med opsætning – vi stiller hjælpemidler og udstyr til rådighed, selv eget skrivebord og egen telefon. Du skal bare møde op og starte arbejdet.

Vælg din arbejdsplads

Ikke-reserveret coworking-plads: hotdesking efter først til mølle-princippet

Ikke-reserveret coworking-plads (hot-desking)

Skrivebordsplads efter behov og først til mølle-princippet.

Reserveret coworking, dit eget permanente, dedikerede skrivebord

Reserveret coworking (permanent skrivebord)

Dit eget skrivebord med alle fordelene fra et permanent kontor, blot i et fælles kontormiljø. Egen telefonlinje og eget håndsæt er med i prisen.

Priser med alt inklusivt

Uanset hvilken tegning, du vælger, får du en fuldt udstyret kontorplads med alle faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Lej et skrivebord per time, dag eller måned

Brug det efter dit behov

  • {Brug kontoret i en time, en hel dag eller hele måneden – du betaler kun for det, du bruger
  • Nemt at få plads til nye medarbejdere
Arbejdspladser til samarbejde i et socialt og fælles miljø

Arbejdsplads til samarbejde

  • Få arbejdet udfør i et socialt fællesmiljø
  • Ideelt til virksomheder, der vil netværke
Sikkert højhastighedsinternet tilgængelig: opsætning inkluderet

Teknologi

  • Sikkert højhastighedsinternet er tilgængelig
  • Telekommunikationsopsætning medfølger
Køkken med te- og kaffefaciliteter

Faciliteter

  • Køkken med te- og kaffefaciliteter
  • Mødelokaler, som kan bruges på timebasis
Flyt dit skrivebord til et hvilket som helst center i Regus' globale netværk uden ekstra omkostninger

Globalt netværk

  • Flyt skrivebord til et hvilket som helst Regus-center uden ekstraomkostninger
  • På 3000 kontorhoteller i hele verden
Professionelt arbejdsmiljø med kontorrengøring og vedligeholdelse

Et professionelt arbejdsmiljø

  • Rengøring og vedligeholdelse af kontor
  • Receptionist til at tage imod dine gæster
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Fordele

  • Kalender med netværksarrangementer og -aktiviteter hos Regus
  • En professionel adresse, du kan vise over for kunderne

Der er flere måder at arbejde på i Brisbane

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Brisbane, 200 Mary Street gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.