Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.

Mødelokaler i Brisbane, 200 Mary Street

Mezzanine Level, 200 Mary Street, Brisbane, QLD 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

Mere
Book nu

Mødelokaler i Brisbane, 200 Mary Street

Mezzanine Level, 200 Mary Street, Brisbane, QLD 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Brisbane

Tillid til os over hele verden

LinkedIn
Cigna
Accenture

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu

Der er flere måder at arbejde på i Brisbane

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Brisbane, 200 Mary Street gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.