Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.

Mødelokaler i Midland Avenue

3660 Midland Avenue, Suite 300, Toronto, Ontario, M1V 0B8

On the corner of Midland Avenue and McNicoll, our tech-powered workspace is located in an attractive park-like setting in the Milliken neighborhood just north of Highway 404. This distinctive building gives local professionals a prestigious appearance and convenient workspace to meet with clients and focus on business.

Work alongside the diverse group of tenants in the building which includes Seneca College, financial corporations and community service organizations. You’ll have the essential tools you need to do your best work from spacious meeting rooms to onsite admin support as well as fast access to amenities. From the center you’ll be minutes away from Starbucks, fast food chains and a great selection of restaurants like Fortune Seafood and Chako.

  • Work confidently in fully equipped private and shared office space
  • Connect at networking and client appreciation events
  • The Brighton Convention and Events Centre 5 minutes away
  • Monte Carlo Inns- Downtown Markham and Delta Toronto East Hotel 10 minutes away
Mere
Book nu

Mødelokaler i Midland Avenue

3660 Midland Avenue, Suite 300, Toronto, Ontario, M1V 0B8

On the corner of Midland Avenue and McNicoll, our tech-powered workspace is located in an attractive park-like setting in the Milliken neighborhood just north of Highway 404. This distinctive building gives local professionals a prestigious appearance and convenient workspace to meet with clients and focus on business.

Work alongside the diverse group of tenants in the building which includes Seneca College, financial corporations and community service organizations. You’ll have the essential tools you need to do your best work from spacious meeting rooms to onsite admin support as well as fast access to amenities. From the center you’ll be minutes away from Starbucks, fast food chains and a great selection of restaurants like Fortune Seafood and Chako.

  • Work confidently in fully equipped private and shared office space
  • Connect at networking and client appreciation events
  • The Brighton Convention and Events Centre 5 minutes away
  • Monte Carlo Inns- Downtown Markham and Delta Toronto East Hotel 10 minutes away

416-332-8270

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Toronto

Tillid til os over hele verden

LinkedIn
Cigna
Accenture

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu

Der er flere måder at arbejde på i Toronto

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Midland Avenue gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.