Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.
Ring

Menu

Regus Denmark
Kontakt os i dag

Ring til: +45 33 37 72 10

Send os en e-mail Book et besøg

Tag en snak med vores team+45 33 37 72 10

Send os en e-mail Download vores app

Mødelokaler i Hong Kong The Center

66/F, The Center, 99 Queens Road, Central, Hong Kong

The Hong Kong The Centre offices are located in one of the tallest skyscrapers in Hong Kong's central business district. The surrounding area is one of the most important financial districts in the world with the offices situated close to major financial, banking and government headquarters. Located on the 62nd and 66th floor of a 73 storey building, there are panoramic views over the harbour and of the city from many of the offices and meeting rooms. This stunning building is notable for its neon lights which are arranged as bars and light up in increasing frequency towards the top of the building. Most of the building is devoted to office space with some retail at ground level.

Mere
Book nu Få priser

Mødelokaler i Hong Kong The Center

66/F, The Center, 99 Queens Road, Central, Hong Kong

The Hong Kong The Centre offices are located in one of the tallest skyscrapers in Hong Kong's central business district. The surrounding area is one of the most important financial districts in the world with the offices situated close to major financial, banking and government headquarters. Located on the 62nd and 66th floor of a 73 storey building, there are panoramic views over the harbour and of the city from many of the offices and meeting rooms. This stunning building is notable for its neon lights which are arranged as bars and light up in increasing frequency towards the top of the building. Most of the building is devoted to office space with some retail at ground level.

+852 3965 3333

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Hong Kong

Tillid til os over hele verden

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T
Book et besøg Få priser

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu Få priser

Der er flere måder at arbejde på i Hong Kong

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Hong Kong The Center gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Mere information
Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Mere information
Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Mere information
Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Dette websted bruger cookies for at forbedre din oplevelse ved brug af websitet. Politik vedrørende cookies