Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.

Mødelokaler i Powai

Alpha, 2nd Floor, Unit No. 201, Hiranandani Gardens, Powai, Mumbai, Maharashtra, 400 076

The Powai business centre is located on the 2nd floor of Alpha building at Hiranandani Gardens in Powai and is strategically located opposite Powai Lake. This location has been well planned for work spaces and is ideally situated in the midst of many amenities including shopping and entertainment complexes, restaurants and also residential facilities. Powai is home to many leading Global and Indian corporations including Kellogs, TCS, Wipro, Maersk, J.P. Morgan, Credit Suisse, G.E., Deloitte, British Gas, Colgate, General Mills, Syntel, Cognizant, Accenture and Godrej. It is also Mumbai's main business start-up hub with young entrepreneurs starting off from incubation cells set up by institutes like IIT Bombay from the hi-tech industry. The Powai centre is 5 Kms from the International Airport and 12 Kms from the Domestic Airport. It is also easily accessible by many forms of public transport. The Powai business centre offers a perfect solution for local and overseas companies as well as start up businesses looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

Mere
Book nu

Mødelokaler i Powai

Alpha, 2nd Floor, Unit No. 201, Hiranandani Gardens, Powai, Mumbai, Maharashtra, 400 076

The Powai business centre is located on the 2nd floor of Alpha building at Hiranandani Gardens in Powai and is strategically located opposite Powai Lake. This location has been well planned for work spaces and is ideally situated in the midst of many amenities including shopping and entertainment complexes, restaurants and also residential facilities. Powai is home to many leading Global and Indian corporations including Kellogs, TCS, Wipro, Maersk, J.P. Morgan, Credit Suisse, G.E., Deloitte, British Gas, Colgate, General Mills, Syntel, Cognizant, Accenture and Godrej. It is also Mumbai's main business start-up hub with young entrepreneurs starting off from incubation cells set up by institutes like IIT Bombay from the hi-tech industry. The Powai centre is 5 Kms from the International Airport and 12 Kms from the Domestic Airport. It is also easily accessible by many forms of public transport. The Powai business centre offers a perfect solution for local and overseas companies as well as start up businesses looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

+91 22 6110 0100

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Mumbai

Tillid til os over hele verden

LinkedIn
Cigna
Accenture

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu

Der er flere måder at arbejde på i Mumbai

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Powai gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.