Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.
Regus' respons på COVID-19

Mødelokaler i Via Nino Bixio 31

Via Nino Bixio 31, Zona Risorgimento, 20129 Milan, Lombardia

Regus Porta Venezia is a modern co-working space in the heart of Milan’s eastern district. Named after the historic gate that’s 20-minutes walk away, this business centre’s position on Via Bixio gives you access to a plethora of amenities including restaurants, laundrettes, shops and bars. You’re also well-connected to local transport options, with the Palestro M1 bus stop and Via Bixio station less than five minutes away on foot.

Back in the centre, you can choose how you work, from open co-working areas and shared offices, to private meeting rooms and serviced offices. Each space benefits from high-quality Wi-Fi, a temperature-controlled environment and contemporary furnishings. The site also has 24-hour access, so you can burn the midnight oil if you need. But if you decide you can be apart from your desk for a while, you’ll also discover that you’re in a great spot to explore one of the most beautiful cities in Europe. Aside from the aforementioned Porta Venezia gate, you’re only a quick walk from Milan’s popular Natural History Museum and The Gallery of Modern Art. However you spend your time in Milan, you’ll be most productive when you choose a workspace at Regus Porta Venezia.

Mere
Book nu

Mødelokaler i Via Nino Bixio 31

Via Nino Bixio 31, Zona Risorgimento, 20129 Milan, Lombardia

Regus Porta Venezia is a modern co-working space in the heart of Milan’s eastern district. Named after the historic gate that’s 20-minutes walk away, this business centre’s position on Via Bixio gives you access to a plethora of amenities including restaurants, laundrettes, shops and bars. You’re also well-connected to local transport options, with the Palestro M1 bus stop and Via Bixio station less than five minutes away on foot.

Back in the centre, you can choose how you work, from open co-working areas and shared offices, to private meeting rooms and serviced offices. Each space benefits from high-quality Wi-Fi, a temperature-controlled environment and contemporary furnishings. The site also has 24-hour access, so you can burn the midnight oil if you need. But if you decide you can be apart from your desk for a while, you’ll also discover that you’re in a great spot to explore one of the most beautiful cities in Europe. Aside from the aforementioned Porta Venezia gate, you’re only a quick walk from Milan’s popular Natural History Museum and The Gallery of Modern Art. However you spend your time in Milan, you’ll be most productive when you choose a workspace at Regus Porta Venezia.

+39 0287325600

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Milan

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu

Der er flere måder at arbejde på i Milan

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i Via Nino Bixio 31 gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset din virksomhedsstørrelse og dit budget hjælper vi dig med at finde den helt rigtige arbejdsplads.

Lad os komme i gang

Uanset din virksomhedsstørrelse og dit budget hjælper vi dig med at finde den helt rigtige arbejdsplads.