Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.
Regus' respons på COVID-19

Mødelokaler i The Cabot

25 Cabot Square, London, E14 4QZ

If international impact is on your list of business objectives, look no further than one of the most important and fastest-growing business districts in London – Canary Wharf. At its heart stands The Cabot, a bold and modern building designed by leading architects with full-height glazing and full ‘wow factor’. Column-free floors fill each space with light, while floor-to-ceiling windows offer incredible views across the capital. And if that wasn’t enough to tempt you, large rooftop terraces provide inspiring outdoor spaces perfect for relaxing, networking or thinking up your next big idea.

This enriching environment is filled with design statements and home comforts alike. Friendly staff and high-speed Wi-Fi enhance an inspirational suite of flexible workspaces, from sleek private offices to stunning meeting rooms. And outside is no less impressive: as well as 20 acres of landscaped parks, fountains, and tree-lined plazas, Canary Wharf boasts 300 premium shops and restaurants – all running on renewable electricity. Public transport links are never more than a short stroll away, and the area is renowned for its high density of health clubs. So, whether you’re working your brain, your body, or your wallet, you’re sure to be doing it in style.

Why choose Canary Wharf

  • Highly sought-after location in the heart of iconic Canary Wharf.
  • Plenty of opportunities to network with local professionals.
  • Contemporary, designer workspaces with all mod cons.
  • Close to public transport links, shops and restaurants.
Mere
Book nu

Mødelokaler i The Cabot

25 Cabot Square, London, E14 4QZ

If international impact is on your list of business objectives, look no further than one of the most important and fastest-growing business districts in London – Canary Wharf. At its heart stands The Cabot, a bold and modern building designed by leading architects with full-height glazing and full ‘wow factor’. Column-free floors fill each space with light, while floor-to-ceiling windows offer incredible views across the capital. And if that wasn’t enough to tempt you, large rooftop terraces provide inspiring outdoor spaces perfect for relaxing, networking or thinking up your next big idea.

This enriching environment is filled with design statements and home comforts alike. Friendly staff and high-speed Wi-Fi enhance an inspirational suite of flexible workspaces, from sleek private offices to stunning meeting rooms. And outside is no less impressive: as well as 20 acres of landscaped parks, fountains, and tree-lined plazas, Canary Wharf boasts 300 premium shops and restaurants – all running on renewable electricity. Public transport links are never more than a short stroll away, and the area is renowned for its high density of health clubs. So, whether you’re working your brain, your body, or your wallet, you’re sure to be doing it in style.

Why choose Canary Wharf

  • Highly sought-after location in the heart of iconic Canary Wharf.
  • Plenty of opportunities to network with local professionals.
  • Contemporary, designer workspaces with all mod cons.
  • Close to public transport links, shops and restaurants.

+44 1316081212

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i London

Hvorfor vælge et Regus-mødelokale?

Tilgængelige på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, og brug så lang tid, som du behøver.

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

Skift din rumindretning afhængigt af dit mødeformål.

Enkel booking

Brug vores app til hurtigt at booke mødelokaler – der er ingen grund til at ringe.

Klar til brug

Rummet vil være sat op og klar til brug, når du ankommer.

Vælg din arbejdsplads

Møderum – byd eventuelle kandidater velkomne uden begrænsninger for antal gæster

Samtaleværelser

Mød potentielle kandidater uden begrænsninger for antallet af gæster.

Bestyrelseslokaler – store, møblerede bestyrelseslokaler med plads til 8-12 mennesker

Bestyrelseslokale

Store bestyrelseslokaler med plads til 8-12 personer. Udstyret med førsteklasses møbler.

Uddannelseslokaler – hold uddannelsesevents for din virksomhed med eventuel catering

Kursuslokale

Opsæt lokalet, så det er perfekt til uddannelsesarrangementer for dit firma. Catering er tilgængelig.

Konferencelokaler – større mødelokaler til at afholde små events og konferencer

Konferencelokale

Vores større mødelokaler er perfekte til at afholde mindre arrangementer og konferencer.

Priser med alt inklusivt

Betal pr. time for et fuldt udstyret mødelokale. Dette inkluderer faciliteter, møbler, højhastighedsinternet og en bemandet reception.

Mødelokaler efter behov; lej per time, og betal kun for de goder, du har brug for

Brug det efter behov

  • Lej pr. time, så du ikke betaler for mere tid, end du har brug for
  • Betal kun for de ekstra bekvemmeligheder, du behøver til hvert møde
Personliggør dit mødelokale – tilrettelæg møbler og udstyr til dine behov

Du kan skræddersy pladsen, som du ønsker

  • Organiser møbler og udstyr efter dine behov
  • Benyt dig af vores præsentationsudstyr for at gøre dit møde lettere
Mødelokaler med højhastighedsinternet: wi-fi inkluderet med telefonudstyr efter behov

Teknologi

  • Højhastighedsinternet og wi-fi inkluderet
  • Telefonudstyr til rådighed efter behov
Mødefaciliteter inkluderer flipovere, whiteboards, AV-skærme og projektorer om nødvendigt

Mødefaciliteter

  • Flipover, whiteboard og markører er tilgængelige hvis nødvendigt
  • AV-skærme og projektorer er tilgængelige
Bemandet reception til at byde dine gæster velkommen og hjælpe med at opsætte eventuelt påkrævet AV-udstyr

Bemandet reception

  • Professionelt personale til at tage imod dine gæster ved ankomsten
  • Hjælp til opsætning af alt AV-udstyr, du måtte have behov for
Book nu

Der er flere måder at arbejde på i London

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Professionelle værelser i The Cabot gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Klar til arbejde – gjort klar, før du ankommer. Du skal bare dukke op og gå i gang med at arbejde

Dagskontor

Betal kun for det, du har brug for – vælg et medlemskab baseret på den plads, du mest bruger

Business lounges

Handicapfaciliteter}

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Lad os komme i gang

Uanset din virksomhedsstørrelse og dit budget hjælper vi dig med at finde den helt rigtige arbejdsplads.

Lad os komme i gang

Uanset din virksomhedsstørrelse og dit budget hjælper vi dig med at finde den helt rigtige arbejdsplads.