home Icon
  • Californien
  • Oakland
home Icon

Mødelokaler i Oakland

/Book per time/Fuldt serviceret
Vores mødelokaler i Oakland er perfekte steder til at brainstorme med kolleger, imponere kunder eller afholde produktive kurser. Vores mødelokaler kan bookes pr. time eller dag, og vores lokale supportteam kan yde hjælp når som helst.
Sådan kan vi støtte dig i Oakland:
  • bullet IconKursuslokaler, eventplads og konferencelokaliteter
  • bullet IconBook per time eller dag
  • bullet IconDagcoworking efter behov
Book nu
phone iconEller ring til os på+44 800 756 2918

Fleksible arbejdspladser skræddersyet til dine behov

Vores fleksible, fuldt tilpasselige lejekontorer er tilgængelig pr. time, pr. dag eller så længe, du har brug for det.

Private kontorer

Et udvalg af fuldt udstyrede og klargjorte kontorer med alt det, du skal bruge for at komme i gang.

  • calendarPr. måned eller år
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra $ 315 pr. person pr. måned

Skræddersyede kontorer

Når en standardløsning ikke er nok. Tilpas alle aspekter af dit lokale, inklusive møblering og branding.

  • brandPr. måned eller år + tilpasset
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra $ 315 pr. person pr. måned

Dagkontorer

Et professionelt kontor on demand. Perfekt, når du skal holde fokus og arbejde bedst.

  • 24 hour accessPr. time eller dag
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra $ 109 pr. dag

kontormedlemskab

Fleksibel adgang til dagkontorer, hvor og når du vælger, på tusindvis af beliggenheder verden over.

  • Flexible payment5, 10 eller et ubegrænset antal dage pr. måned
Fra $ 225 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Udnyt hot desking for en dag, eller book et dedikeret skrivebord fra tusindvis af beliggenheder.

Formålsbestemt skrivebord

Lej så mange skriveborde, du har brug for, i et dynamisk, delt kontor. Forretningsadresse og opbevaringsløsninger medfølger.

  • Office deskReserveret permanent arbejdsplads
Fra $ 299 pr. person pr. måned

Coworking om dagen

Adgang til inspirerende åbne kontorlandskaber efter behov – der er altid en plads, når du skal bruge den.

  • 24 hour accessHot desk pr. time eller pr. dag
Fra $ 55 pr. dag

coworking-medlemskab

Ønsker du hyppigere hot desking? Lej et skrivebord i 5, 10 eller et ubegrænset antal dage månedligt.

  • Flexible paymentHot desk, så ofte du vil
Fra $ 119 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Afhængigt af, hvor virtuel eller fysisk din tilstedeværelse skal være, har vi en løsning, der passer din forretning.

Virksomhedsadresse

Opbyg en forretning og øg din troværdighed ved brug af en virtuel forretningsadresse på et af vores 4000+ steder.

  • GlobalEn virtuel tilstedeværelse, der hvor du har brug for den
Fra $ 75 per måned

Virtuelt kontor

En eftertragtet forretningsadresse med telefonpasning, en virtuel receptionist og adgang til vores globale netværk af forretningslounger.

  • KontorVores mest populære løsning
Fra $ 185 per måned

Virtuelt kontor Plus

Alt i vores Virtuelt kontor-pakke, plus adgang til mødelokaler og 5 dages kontorbrug pr. måned.

  • MedlemskabVores mest omfattende løsning
Fra $ 309 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Mødelokaler til ethvert behov, hvor som helst i verden. Kan bookes pr. time, pr. dag eller så længe, du har brug for.

Mødelokale

Perfekte pladser til at mødes, samarbejde og have jobsamtaler. Fås på timebasis inklusive et lokalt supportteam, der står klar til at hjælpe dig.

  • Mere infoOver 10.000 at vælge imellem
Fra $ 39 pr. time

Samtaleværelser

Professionelle, private pladser til jobsamtaler, årsevalueringer eller nedsættelse af forskningsgrupper.

  • TeamsGiv det rette indtryk
Fra $ 39 pr. time

Kursuslokale

Perfekt, når du har brug for et specialindrettet rum med skriveborde, whiteboards og skærme til kurser.

  • No capitalUdstyret til læring
Fra $ 39 pr. time

Bestyrelseslokaler

Et professionelt kontor on demand. Perfekt, når du skal holde fokus og arbejde bedst.

  • TeamsEt sted, der giver indtryk
Fra $ 39 pr. time

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang

Mødelokaler i Oakland

    Tribune Building

    409 13th St Suite 600, 6th floor, Oakland, CA, 94612, USA

    Take things up a notch in downtown Oakland with office space in one of the Bay Area’s most beautiful buildings. Once heralded as the tallest skyscraper in the East Bay, it remains unsurpassed as a launching pad for your business. Where else could you find elegantly fitted office space, flexible options for coworking, well-appointed meeting rooms and business lounges this impressive? And it couldn’t be easier for you and your clients to get to work, with the 12th St / Oakland BART Station on the corner, easy access to freeways and Oakland International Airport just 8km away. For a long-term home for your business or just somewhere well-equipped while you’re travelling, this is the place.

    Come to work in a famous building inspired by the campanile of Saint Mark’s Basilica in Venice, in a prime location in Oakland, California. Choose your desk and enjoy abundant natural light, four sides of glass and incredible views. Here, classic beauty meets state-of-the-art business standards, with super-fast WiFi, helpful reception staff and fully equipped kitchens. Meetings go more smoothly when everything is laid out for you to succeed. After work, you’re spoiled for choice with great dining and shopping options on your doorstep.

    red-dot-label

    Center åbner snart

    Privatkontorer fra$ 415 pr. månedFå et tilbud
    Dagkontorer fra$ 109 pr. dagBook nu

    1901 Harrison Street

    1901 Harrison Street Downtown Oakland, Suite 1100, Oakland, CA, 94612, USA

    Give your business a real boost in one of Oakland’s most prestigious buildings.1901 Harrison Street is right in the heart of the business district and home to major financial institutions and start-ups.

    Panoramic views let you keep one eye on the whole of Oakland while you get your work done and the outdoor terrace is great for entertaining guests on a sunny day. Once the working day is done, you’re just a stroll from Oakland’s most famous restaurants.

    66 Franklin Street

    66 Franklin Street Suite 300, Oakland, CA, 94607, USA

    Do business with a view at 66 Franklin Street, Oakland.

    Holding a prime position along the Port of Oakland with its working marina, public parks and stunning views across the bay, the historic Jack London Square has emerged over the last 10-15 years as a California hotspot. Long considered one of the most desirable parts of the Oakland business district, the Produce and Waterfront neighbourhood is home to tech-centric and creative brands including Sunset Magazine, Navis Software, and Atomic Fiction. And who can blame them, with fantastic transport links including San Francisco Bay Ferry Terminal and Jack London Square Train/ Bus Station – both minutes from Jack London Square.

    Within the walls of this historic building that dates back to 1930, you’ll find fully renovated, contemporary and flexible workspace that includes private offices, chic meeting rooms and communal areas buzzing with a community of like-minded professionals. The location also boasts incredible Bay and Marina views as well as an exclusive rooftop deck overlooking the port, abundant parking and neighbours that include several restaurants and bars. Next door, for example, is the renowned Plank event space – the area’s go-to spot for corporate events, boasting an outdoor beer garden, fire pits, arcade games, bowling, and shuffle board.

    Privatkontorer fra$ 315 pr. månedFå et tilbud
    Dagkontorer fra$ 109 pr. dagBook nu

    Kontorløsninger til regelmæssig adgang.

    Kontormedlemskaber giver adgang til lokationer i alle større byer. Med fleksible vilkår og lave priser.

    Kontorplads (månedlige priser)

    5 dage$ 225 pr. måned
    10 dage$ 319 pr. måned
    30 dage$ 549 pr. måned

    Vi har styr på Oakland

    As the busiest port in Northern California, Oakland is a well-connected city, making meeting here easy. With a range of rooms to suit your needs, we help you welcome and impress your visitors from all over the world.

    Mødelokaler i Oakland, der passer til dig
    Take the effort out of hosting a meeting by bringing your guests to Oakland. We have a range of flexible rooms for everything you need, whether it’s a face-to-face chat or a group presentation. You can set up the rooms in whatever way works best for you, making use of everything from whiteboards to the latest in videoconferencing technology. On-site support means you can focus on your guests and make your meetings a success.
    Eller udforsk hele netværket af mødelokaler i Californien .

    Svar på dine spørgsmål til mødelokaler i Oakland

    Vores team er klar til at besvare dine spørgsmål.
    Lej et mødelokale i Oakland fra minimum $ 39 og op til $ 55 i timen for vores premium løsning. Vores mødelokaler har alt, hvad du behøver for at være vært for et produktivt møde, og de kan bookes pr. time eller pr. dag. Du kan bruge dem på en måde, der passer til dine behov: som et konferencelokale, bestyrelseslokale, samtalelokale eller kursuslokale.
    Vores mødelokaler kan bookes på timebasis og pr. dag. Hvis du har brug for at leje et mødelokale for dagen, kan vi hjælpe dig med at finde den perfekte løsning i Oakland.
    Find det ideelle sted til dit næste arrangement i Oakland med vores udvalg af mødelokaler. Vi har en række konferencelokaler, samtalelokaler og kursuslokaler i vores centre, der alle er udstyret med den nyeste teknologi, har hurtig wi-fi og har supportteams på stedet for at sikre, at dit møde forløber problemfrit.
    Ja, du kan booke et mødelokale fra mindst en time og op til en hel uge i vores forretningscentre i Oakland. Du skal blot booke online, via telefon eller via Regus-appen.
    Vi anbefaler, at du booker dit mødelokale på forhånd for at sikre, at der er en ledig plads til dig og dine gæster. Når du booker på forhånd, har du også mulighed for at tilpasse indretningen af lokalet og arrangere eventuelle catering- eller forfriskningskrav.
    Vores lokaler er fuldt udstyrede med moderne møbler og videokonferenceudstyr, så du bare kan dukke op og komme i gang. Vi kan også sørge for, at whiteboards, flipovere, AV-skærme og projektorer er inkluderet i dit rum, hvis du har brug for dem.
    Hos Regus er vores mødelokaler tilgængelige på timebasis, hvilket sikrer, at du kun betaler for den tid og plads, du har brug for.
    Hvis dit møde varer længere end forventet, kan du forlænge dit lokale med en time alt efter tilgængelighed. Tal med vores lokale team, og så kan vi se, om vi kan ændre din booking, så den passer til dig og dine skiftende omstændigheder.

    *Alle priserne vist her er gyldige på tidspunktet for forespørgslen baseret på 24-måneders kontrakter. Priserne kan ændre sig og vil variere afhængig af de valgte produkter og servicer. Priserne for kontorplads og coworking opgives per person per måned og afhænger af tilgængelighed. Vilkår og betingelser gælder.