Beklager, vi kan ikke finde {{term}} Prøv igen.

Kontor i Adelaide City Central

Level 5, City Central, Tower 2, 121 King William Street, Adelaide, SA 5000

The Adelaide City Central Centre is in the heart of the city in the legal and financial district. Situated in a premium office building with outstanding green credentials, the centre is in one of the most technologically advanced buildings in Australia. Tenants in the building include several blue chip companies while the surrounding area is a hub for law firms, banks and insurance companies. Other important businesses in Adelaide include electronics, media, oil and defence. The building which has floor to ceiling windows has the latest technology in place to save substantially on energy, water and air conditioning. As well as offices, the building has a retail area, landscaped plazas and restaurants. The centre is within walking distance of many of Adelaide's attractions including the River Torrens, Adelaide Central Markets and Adelaide Oval.

Mere

Kontor i Adelaide City Central

Level 5, City Central, Tower 2, 121 King William Street, Adelaide, SA 5000

The Adelaide City Central Centre is in the heart of the city in the legal and financial district. Situated in a premium office building with outstanding green credentials, the centre is in one of the most technologically advanced buildings in Australia. Tenants in the building include several blue chip companies while the surrounding area is a hub for law firms, banks and insurance companies. Other important businesses in Adelaide include electronics, media, oil and defence. The building which has floor to ceiling windows has the latest technology in place to save substantially on energy, water and air conditioning. As well as offices, the building has a retail area, landscaped plazas and restaurants. The centre is within walking distance of many of Adelaide's attractions including the River Torrens, Adelaide Central Markets and Adelaide Oval.

+61 (0)8 8423 4400

  • Fuld skærm
  • Find vej
  • Gadevisning
Se alle beliggenheder i Adelaide

Tillid til os over hele verden

LinkedIn
Cigna
Accenture

Hvorfor vælge et Regus-kontor?

Møblerede kontorer

Moderne møbler og højhastigheds-internet inkluderet

Priser med alt inklusivt

Betal en enkelt pris for alt relateret til din kontorplads

Forøg størrelsen

Tilføj flere skrivebordspladser, når du får mere personale.

Midlertidige kontorer

Opret som projektkontor, og annullér din plan med kun en måneds varsel.

Vælg din type kontorplads:

Vindueskontorer i Adelaide City Central giver et privat kontorlokale med udsigt

Kontor - Superior

Et privat kontorlokale med udsigt, til rådighed i alle vores centre.

Kontorer i Adelaide City Central giver kontorlokaler til lav pris

Indendørs kontor

Et almindeligt Regus kontor, minus udsigten; vores billigste kontorlokale.

Kontorsuiter i Adelaide City Central er en kombination af kontor og mødelokale

Kontorsuite

Et kontor og mødelokale kombineret; indeholder typisk to skriveborde og et mødelokale.

Et skrivebord i et kontorfællesskab i Adelaide City Central

Coworking

Skriveplads i et delt kontormiljø med en hot desking-politik efter først-til-mølle-princippet.

Priser med alt inklusivt

Betal én pris for et fuldt møbleret kontor, herunder møbler, wi-fi, telefoner, forbrugsregninger og en bemandet reception.

Du behøver kun at betale separat for forbrugsvarer som kaffe, fotokopiering og opkald.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Skalér op efter behov

  • Betal ikke for mere kontorplads, end du har brug for
  • Start småt, tilføj mere plads og flere arbejdsstationer, når din virksomhed vokser
Køkken med te- og kaffefaciliteter

Skræddersy dit kontor

  • Møbler, layout og dekorationer, skræddersyet til dine behov
Regus tilbyder en global tilstedeværelse inklusive et gratis loungemedlemskab

Global tilstedeværelse

  • Inklusive gratis loungemedlemskab
  • Få adgang til vores forretningslounger rundt om i verden
Sikkert højhastighedsinternet tilgængelig: opsætning inkluderet

Hjælp til administration

  • Bemandet reception, posthåndtering og opkaldsbesvarelse inkluderet
  • Hjælp til administrative opgaver som posthåndtering og fotokopiering
Sikkert business-grade internet, wi-fi, telefonhåndsæt og -linjer

Teknologi

  • Sikkert business-grade internet, wi-fi, telefonhåndsæt og -linjer
  • Brug af 50 millioner wi-fi-hotspots rundt omkring i verden
Arbejdspladser til samarbejde i et socialt og fælles miljø

Kontor

  • Moderne, ergonomiske kontormøbler
  • Et professionelt forretningsmiljø
  • Central beliggenhed de steder, hvor du arbejder
  • Adgang til mødelokaler på timebasis
Meeting and office facilities at Adelaide City Central

Faciliteter

  • Receptionist til at tage imod dine gæster
  • Fælleskøkken med te- og kaffefaciliteter
  • Business lounge og mindre pauseområde
  • Alle forbrugsomkostninger er inkluderet
  • Rengøring og vedligeholdelse af kontor
  • Adgang til printer, scanner og kopimaskine
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Fordele

  • Eksklusiv adgang til Regus Marketplace-programmet, der giver rabatter fra førende brands
  • Kalender med fællesevents og aktiviteter hos Regus
  • Regus-app til booking af kontorpladser og meget mere

Der er flere måder at arbejde på i Adelaide

Vi tilbyder meget mere end blot kontorplads

...

Medlemskabet giver global adgang til drop-in-arbejdspladser med forskellige niveauer

Medlemskab

Global adgang til drop-in-kontorer med en række forskellige medlemskaber, der er tilpasset forskellige budgetter og arbejdsmåder.

Professionelle værelser i Adelaide City Central gør det muligt at holde møder, pitche idéer, undervise og udføre interviews

Mødelokale

Professionelt kontor, hvor du kan holde møder, præsentere nye ideer, afholde kurser og samtaler, inkl. wi-fi, projektor, whiteboard og support fra vores team.

Virtuelle kontorer i Adelaide City Central giver en prestigefyldt adresse og en række serviceydelser

Virtuelt kontor

Det rigtige image til din virksomhed med en professionel adresse og en række understøttende tjenester.

Administrér din kontorplads med Regus-appen

Hold styr på det hele, uanset hvor du er

Download Regus appen fra Apple App Store eller Google Play.

Download Regus-appen i Apple App Store      Download Regus-appen i Google Play Butik

Hvad kan et Regus-kontor tilbyde?

Regus lejer kontorer i forretningsområder i Danmark. Et privat kontor kan opgraderes, så der tilføjes flere skriveborde, eller der sker omplacering, uden ekstra udgifter; vi udlejer også midlertidige kontorer, så de kan bruges, mens et projekt er i gang. Disse kontorer løber på månedlige kontrakter.

Vores betjente kontorer leveres med møbler, internet med høj hastighed og medarbejderbetjent reception med adgang til ekstra tjenester, som f.eks. mødelokaler og virtuelle kontorer. Du kan vælge mellem indvendige kontorer og kontorer med vinduer, og vi kan også tilbyde mange suiter - et lille kontor, hvor der er tilknyttet mødekokaler.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.

Lad os komme i gang

Uanset størrelsen på din forretning og dit budget, hjælper vi dig med at finde den helt rigtige kontorløsning.