home Icon
  • Belgien
  • Brussels
home Icon

Virtuelt kontor i Bruxelles

/En øjeblikkelig tilstedeværelse/ON-DEMAND-ARBEJDSPLADS
Opbyg din virksomheds tilstedeværelse med et virtuelt kontor i Bruxelles. Vores omfattende globale netværk af arbejdspladser giver dig en ægte virksomhedsadresse på eftertragtede beliggenheder, med en lang række muligheder for posthåndtering og opkaldsbesvarelse plus adgang til mødelokaler og skrivebord, når du har brug for det.
Sådan kan vi støtte dig i Bruxelles:
  • bullet IconEn professionel forretningsadresse på en eftertragtet beliggenhed
  • bullet IconMulighed for valgfri opkaldshåndtering
  • bullet IconGlobal adgang til forretningslounger og kredit til dagkontorer med udvalgte aftaler
Køb nu
phone iconEller ring til os på+44 20 3839 9912

Fleksible arbejdspladser skræddersyet til dine behov

Vores fleksible, fuldt tilpasselige lejekontorer er tilgængelig pr. time, pr. dag eller så længe, du har brug for det.

Private kontorer

Et udvalg af fuldt udstyrede og klargjorte kontorer med alt det, du skal bruge for at komme i gang.

  • calendarPr. måned eller år
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra € 169 pr. person pr. måned

Skræddersyede kontorer

Når en standardløsning ikke er nok. Tilpas alle aspekter af dit lokale, inklusive møblering og branding.

  • brandPr. måned eller år + tilpasset
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra € 169 pr. person pr. måned

Dagkontorer

Et professionelt kontor on demand. Perfekt, når du skal holde fokus og arbejde bedst.

  • 24 hour accessPr. time eller dag
  • TeamsTeams af alle størrelser
Fra € 45 pr. dag

kontormedlemskab

Fleksibel adgang til dagkontorer, hvor og når du vælger, på tusindvis af beliggenheder verden over.

  • Flexible payment5, 10 eller et ubegrænset antal dage pr. måned
Fra € 179 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Udnyt hot desking for en dag, eller book et dedikeret skrivebord fra tusindvis af beliggenheder.

Formålsbestemt skrivebord

Lej så mange skriveborde, du har brug for, i et dynamisk, delt kontor. Forretningsadresse og opbevaringsløsninger medfølger.

  • Office deskReserveret permanent arbejdsplads
Fra € 159 pr. person pr. måned

Coworking om dagen

Adgang til inspirerende åbne kontorlandskaber efter behov – der er altid en plads, når du skal bruge den.

  • 24 hour accessHot desk pr. time eller pr. dag
Fra € 19 pr. dag

coworking-medlemskab

Ønsker du hyppigere hot desking? Lej et skrivebord i 5, 10 eller et ubegrænset antal dage månedligt.

  • Flexible paymentHot desk, så ofte du vil
Fra € 99 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Afhængigt af, hvor virtuel eller fysisk din tilstedeværelse skal være, har vi en løsning, der passer din forretning.

Virksomhedsadresse

Opbyg en forretning og øg din troværdighed ved brug af en virtuel forretningsadresse på et af vores 4000+ steder.

  • GlobalEn virtuel tilstedeværelse, der hvor du har brug for den
Fra € 55 per måned

Virtuelt kontor

En eftertragtet forretningsadresse med telefonpasning, en virtuel receptionist og adgang til vores globale netværk af forretningslounger.

  • KontorVores mest populære løsning
Fra € 119 per måned

Virtuelt kontor Plus

Alt i vores Virtuelt kontor-pakke, plus adgang til mødelokaler og 5 dages kontorbrug pr. måned.

  • MedlemskabVores mest omfattende løsning
Fra € 175 per måned

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang
Mødelokaler til ethvert behov, hvor som helst i verden. Kan bookes pr. time, pr. dag eller så længe, du har brug for.

Mødelokale

Perfekte pladser til at mødes, samarbejde og have jobsamtaler. Fås på timebasis inklusive et lokalt supportteam, der står klar til at hjælpe dig.

  • Mere infoOver 10.000 at vælge imellem
Fra € 25 pr. time

Samtaleværelser

Professionelle, private pladser til jobsamtaler, årsevalueringer eller nedsættelse af forskningsgrupper.

  • TeamsGiv det rette indtryk
Fra € 25 pr. time

Kursuslokale

Perfekt, når du har brug for et specialindrettet rum med skriveborde, whiteboards og skærme til kurser.

  • No capitalUdstyret til læring
Fra € 25 pr. time

Bestyrelseslokaler

Et professionelt kontor on demand. Perfekt, når du skal holde fokus og arbejde bedst.

  • TeamsEt sted, der giver indtryk
Fra € 25 pr. time

Har du brug for hjælp?

Book en privat samtale med en professionel rådgiver.

  • Der er tilgængelige repræsentanter verden over
  • Drøft forskellige muligheder
  • Få et personligt tilbud
  • Tilmeld dig og kom i gang

Virtuelt kontor i Bruxelles

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Center åbner snart

    Privatkontorer fra€ 429 pr. månedFå et tilbud
    Dagkontorer fra€ 109 pr. dagBook nu

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Privatkontorer fraRing til osFå et tilbud
    Dagkontorer fra€ 99 pr. dagBook nu

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Privatkontorer fra€ 365 pr. månedFå et tilbud
    Dagkontorer fra€ 109 pr. dagBook nu

    Kontorløsninger til regelmæssig adgang.

    Kontormedlemskaber giver adgang til lokationer i alle større byer. Med fleksible vilkår og lave priser.

    Kontorplads (månedlige priser)

    5 dage€ 179 pr. måned
    10 dage€ 269 pr. måned
    30 dage€ 435 pr. måned

    Vi har styr på Brussels

    Home to the European Union’s leading institutions and the headquarters of many international companies, Brussels is a globally respected business destination. Use the Belgian capital’s global reputation to your advantage with a credibility-boosting virtual office in the city.

    Virtuelle kontorer i Bruxelles, der passer til dig
    Gain an instant presence in a renowned capital city with a virtual office in Belgium. Strengthen your image with a prime address in one of the world’s most sought-after business locations. Add a local phone number with call answering for an extra professional touch. And when you need somewhere to work or meet clients, book a serviced workspace quickly and easily.
    Udforsk andre områder i Bruxelles
    Virtuelt kontor i Ixelles (3),Virtuelt kontor i Saint Gilles (3)
    Eller udforsk hele netværket af virtuelle kontorer i Belgien .

    Svar på dine spørgsmål til virtuelle kontorer i Bruxelles

    Vores team er klar til at besvare dine spørgsmål.
    Etabler din virksomhed i Bruxelles med et virtuelt kontor. Vi har et udvalg af virtuelle kontorlokationer i området, med priser startende fra € 55 pr. måned til € 172 pr. måned.
    Hos Regus tilbyder vi en række professionelle virtuelle kontortjenester i Bruxelles, der hjælper dig med at maksimere enhver mulighed. Vælg en ny virksomhedsadresse på en eftertragtet beliggenhed som en del af vores pakkeløsninger med virtuelle kontorer. Vi kan også forsyne dig med et lokalt telefonnummer, opkaldshåndtering og videresendelse af post, så du kan fokusere på det, der er vigtigt, og lade os klare resten. Vores pakker Virtuelt kontor og Virtuelt kontor plus giver dig også ubegrænset adgang til vores forretningslounger. Plus-pakken omfatter også brug af et kontor eller coworking fem dage om måneden.
    Hvis du ikke ønsker at forpligte dig til noget langsigtet, er vores virtuelle kontorer tilgængelige fra mindst en måned på en månedlig aftale.
    I de fleste lande og regioner kan du bruge din nye virtuelle kontoradresse på alt dit markedsføringsmateriale, herunder dit websted, visitkort og brevpapir. Bemærk, at bestemmelserne for virtuelle kontorer varierer afhængigt af land og region. Der kan være områder, hvor pakker ikke er tilgængelige, da begrænsninger og restriktioner er gældende. I nogle regioner er det ikke tilladt at registrere et firma på en virtuel kontoradresse. Rådfør dig altid med din salgsrepræsentant om lokale love og regler, inden du køber.
    Vi forstår, at tingene kan ændre sig hurtigt i erhvervslivet. Hvis du har brug for at flytte din adresse til et andet center, gør vi det for dig uden ekstra omkostninger.
    Hvis du vil ændre eller annullere dit abonnement på et virtuelt kontor, skal du tale med et af vores teammedlemmer i dag.
    Vi kan videresende din post dagligt, ugentligt eller månedligt mod et mindre tillægsgebyr. Vi kan også scanne og videresende din post digitalt, eller du kan afhente din korrespondance personligt fra din virtuelle kontoradresse.
    Alle vores virtuelle kontorer opererer fra rigtige forretningscentre bemandet af professionelle teams på stedet. De håndterer din post og videresender din korrespondance til dig, mens vores uddannede virtuelle receptionister er klar til at besvare dine opkald.
    Ja, du kan drage fordel af et dedikeret regionalt eller nationalt nummer og tilføje yderligere troværdighed til din lokale tilstedeværelse.

    *Alle priserne vist her er gyldige på tidspunktet for forespørgslen baseret på 24-måneders kontrakter. Priserne kan ændre sig og vil variere afhængig af de valgte produkter og servicer. Priserne for kontorplads og coworking opgives per person per måned og afhænger af tilgængelighed. Vilkår og betingelser gælder.